Strategia de Vânzări Business Circle - #1. Sales Funnel - Business Circle Network
SalesFunnel -Business Circle Romania
B.CLUB, BUSINESS MENTOR

Strategia de Vânzări Business Circle – #1. Sales Funnel

Strategia de Vânzări Business Circle

#1. Sales Funnel

Peste 90% din afaceri dau faliment în primii ani de viață.

Indiferent care ar fi cauzele, justificările sau scuzele sinugurul motiv pentru care o afacere se închide îl reprezintă: LIPSA VÂNZĂRILOR.

Pe o piață globală, deschisă și foarte competitivă este imposibil să mai gândești că o afacere o să vândă doar pentru are la bază un concept generos și lumea trebuie să cumpere de la tine.

Lumea trebuie să audă, să creadă și și să fie convinsă că a facut cea mai bună alegere pentru că a făcut afaceri cu tine.

Vânzările nu se întâmplă. Vânzările se construiesc. Indiferent dacă o afacere este la nivelul de concept, start-up sau afacere în plină dezvoltare Strategia de Vânzări trebuie gândită ca o arhitectură modulară ce poate fi sclabilă și care încorporează varii componente care sunt la rândul lor alte strategii.

Noi urmează să ne focusăm pe următoarele trei.

1. Strategia de Monetizare (Monetization Strategy)  – Ce vindem?

2. Startegia de Segmentare (Segmentation Strategies)  – Cui Vindem?

3. Revenue Model – Cum Vindem?

 

“Don’t ever let someone tell you, you can’t do something. Not even me. You got a dream, you got to protect it. People can’t do something themselves, they want to tell you can’t do it. You want something, go get it. Period. All right?” –

– Chris Gardner, The Pursuit of Happyness (2006)

 

Pe parcursul următoarelor seminarii o să dezvoltăm propria strategie de vânzări.

1. Stabilim Conceptul afacerii

2. Ce este MVP (Minimum Viable Product)

3. Market Validation (MV)

4. Care sunt PROVOCĂRILE: De ce nu vindem?

5. Identificăm Soluțiile: Ce trebuie să facem să Vindem?

+ Ce trebuie să facem să vindem mai bine pentru a crește numărul de clienți și în final să scalăm modelul afacerii.

Faza 1.

#1. Stabilim Sursele Peirderilor.

#2. Analizăm motivele pentru care nu vindem sau nu vindem la potențialul maxim.

#3. Care este nivelul minim de vânzări pentru Break-Even Point?

#4. Care este nivelul maxim de vânzări pe care îl putem administra confortabil.

În graficul din acest material am stabilit principalele motive pentru care vânzările nu sunt lanivelul așteptărilor și soluțiile unde trebuie să construim startegia de vânzări personală.

 

 

SalesFunnel -Business Circle Romania

SalesFunnel -Business Circle Romania

 

“There is no such thing as a no sale call. A sale is made on every call you make. Either you sell the client some stock or he sells you a reason he can’t. Either way a sale is made, the only question is who is gonna close? You or him? Now be relentless, that’s it, I’m done.”

Jim Young, Boiler Room (2000)